نمایندگی پکیج در پردیس

نمایندگی پکیج در پردیس

فهرست مطالب

اگر به دنبال نمایندگی پکیج در پردیس می گردید باید بدانید که  شرکت افشار نوین تهویه به شماره 02155889705 – 09124523167 – 09197544174  می باشد و اهالی پردیس میتوانند تمامی موارد مربوط به پکیج بوتان از جمله خرید ، نصب و راه اندازی پکیج و تعمیر پکیج را به ما بسپارند.

انجام کلیه امور مربوط به پکیج اعم از خرید پکیج ، نصب پکیج توسط تکنسین های خبره در کوتاهترین زمان ممکن ، سرویس و تعمیر انواع پکیج در مدل های مختلف توسط تیم مجرب شرکت با هزینه های معقول و به صرفه انجام می شود و شما میتوانید تنها با تماس با یکی از شماره های شرکت مستقیما به اپراتور متصل شوید و علاوه بر مشاوره رایگان ، از خدمات ما نیز بهره مند شوید.

نصب پکیج بوتان توسط ما کاملا رایگان انجام می شود زیرا شرکت افشار نوین تهویه نماینده رسمی بوتان می باشد. همچنین اگر مشکلی در پکیج شما ایجاد شده است میتوانید با ما تماس بگیرید و مشکل خود را با ما در میان بگذارید. کارشناسان با تجربه ما به صورت تلفنی شما را راهنمایی می کنند و در صورت برطرف نشدن مشکل از طریق تماس تلفنی ، آدرس محل سکونت و زمان مورد نظر شما پرسیده می شود و در اسرع وقت کارشناس مربوطه به محل اعزام می شود. با توجه به تجربه کارشناسان ما ، مشکل پکیج شما با کمترین و منصفانه ترین هزینه رفع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *